Fără doar și poate, Las Fierbiți este unul dintre cele mai importante și vizionate seriale din istoria României, celebra producție de la PRO TV fiind an de an lider de audiență.
În această toamnă, la PRO TV a debutat un nou sezon din Las Fierbinți, iar Bobiță, Dorel, Brânzoi, Celentano și celelalte personaje îndrăgite au adus comedia în casele românilor miercuri și joi.
Potrivit unui comunicat al celebrului trust din Pache Protopopescu, episodul de pe 12 septembrie 2024 a plasat Las Fierbinți în topul preferințelor publicului, fiind lider incontestabil de audiență.
Las Fierbiți, lider de audiență
În intervalul orar 20.30 – 21.32, serialul de la PRO TV a înregistrat 8,7 puncte de audiență și 29,6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. În același timp, postul de televiziune clasat pe locul secund a avut 5,4 puncte de rating și 18,5% cotă de piață.
La nivel național, aventurile amuzante din Fierbinți au fost urmărite de peste 1,7 milioane de telespectatori. În minutul de aur, la 21:15, aproape 2 milioane de români se uitau pe PRO TV.
În episodul de pe 12 septembrie 2024, Brânzoi a aflat pe pielea lui că zvonurile circulă rapid în cel mai cunoscut sat din România, și niciodată nu se știe la cine ajung. Soția lui a auzit că acesta își plângea de milă prin tot satul, povestind că viața lui ar fi fost alta dacă nu s-ar fi căsătorit.
Furioasă, ea a decis să-i dea o lecție pe care să o țină minte. O lecție a primit și Bobiță din partea lui Dorel, atunci când acesta a căzut în plasa lui Coțăilă, cumpărând de la el o imprimantă 3D care „printează” friptură, parte a planului inițial al cârciumarului de a se îmbogăți rapid.