Prima pagină » Cum a pierdut PRO TV aproximativ 360.000 de euro într-o singură seară. Meciul celor de la FCSB, gaură în bugetul televiziunii?

Cum a pierdut PRO TV aproximativ 360.000 de euro într-o singură seară. Meciul celor de la FCSB, gaură în bugetul televiziunii?

Cum a pierdut PRO TV aproximativ 360.000 de euro într-o singură seară. Meciul celor de la FCSB gaură în bugetul televiziunii

PRO TV a pierdut suma impresionantă de 360.000 de euro într-o singură seară, din cauza meciului celor de la FCSB. De ce, aflați în rândurile următoare.

PRO TV, țeapă de 360.000 de euro

FCSB și Sparta Praga s-au întâlnit într-un meci decisiv în manșa tur din turul trei preliminar al Champions League. Meciul a avut loc în Cehia, iar cele două echipe au făcut egal, ambele reușind să înscrie câte un gol, dar meciul a fost dominat de campioana României.

Cu toate acestea, meciul nu a fost transmis la televizor în România. PRO TV a achiziționat drepturile de televizare și a pus meciul pe Voyo, serviciul de streaming al postului.

Reprezentanții postului de televiziune au luat această decizie pentru a crește numărul abonaților de pe Voyo, dar planul lor nu a decurs așa cum și-au dorit.

Pe platforma de socializare Facebook a apărut o transmisie live a meciului. La momentul respectiv, a adunat peste 90.000 de oameni care se uitau la meci în timp real.

Dacă ar fi să calculăm un cost de 4 euro, atât cât înseamnă abonamentul Voyo, înseamnă că PRO TV a pierdut circa 360.000 de euro. Streamingul de pe Facebook care a difuzat meciul a fost denumit „Gigi Sport”.

Meciul FCSB din cupele europene a fost urmărit de peste 1 milion de oameni

PRO TV are un nou șef digital, Vlad Stănilescu. Acesta a venit cu o nouă strategie, iar misiunea a fost ca platforma Voyo să adune cât mai mulți abonați. Acesta a fost motiv pentru care meciul FCSB nu a fost difuzat la TV.

De asemenea, este posibil ca și următoarele meciuri importante să fie difuzate doar pe Voyo, nu pe posturile PRO TV sau PRO Arena. Decizia este una surprinzătoare, iar mulți microbiști nu sunt de acord cu ea.

Meciul din preliminariile Ligii Campionilor cu Maccabi Tel Aviv, transmis la Atena 1, a adunat în fața ecranelor peste 1 milion de telespectatori.

„În acest moment, VOYO reprezintă una dintre cele mai importante priorităţi ale companiei şi îmi propun, ca alături de echipa de Digital, să identificăm cele mai porivite oportunităţi de creştere, în următoarea perioadă.

Am siguranţa că putem duce lucrurile la nivelul următor şi abia aştept să pornim treaba”, a declarat Vlad Stănilescu după ce a fost anunțat în noua sa postură conform paginademedia.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *