Rocsana Marcu, cunoscută anterior publicului din România pentru cariera sa în televiziune, a făcut o tranziție de succes către industria imobiliară din Dubai, unde a reușit să vândă două apartamente de lux, cunoscute sub numele de „vile în cer”.
Rocsana Marcu, succes în imobiliarele de lux din Dubai
Fiecare dintre aceste proprietăți are o valoare impresionantă de 2.500.000 de euro, iar comisioanele sunt pe măsură. Fosta prezentatoare TV s-a stabilit în Dubai, după o experiență profesională în Londra, și acum își construiește o carieră solidă în Emiratele Arabe Unite, în sectorul imobiliar de lux.
Rocsana Marcu, cunoscută pentru activitatea sa la Antena Stars, a renunțat la cariera în televiziune în urmă cu câțiva ani. După ce a petrecut o perioadă în Londra, unde a lucrat ca agent imobiliar, aceasta a decis să facă un nou pas în cariera sa și s-a mutat în Dubai, una dintre cele mai competitive piețe imobiliare din lume.
„Sărbătoresc! Sunt singura agentă de aici din Dubai care a vândut o vilă în cer! De fapt, este a doua pe care o dau. O astfel de casă costă 2 milioane și jumătate de euro, arată senzațional și este făcută de Aston Martin!”, a declarat ea într-un interviu pentru Ciao.
Aceasta a subliniat că piața imobiliară din Dubai oferă oportunități excelente pentru agenții care reușesc să înțeleagă specificul local și să construiască relații cu clienții.
Vilele în cer: Un concept unic în Dubai
Proprietățile vândute de Rocsana fac parte dintr-un proiect inovator și exclusivist din Dubai, care poartă denumirea de „sky villas” (vile în cer). Aceste locuințe de lux sunt situate la etaje foarte înalte și oferă o priveliște spectaculoasă asupra orașului.
Fiecare vilă este dotată cu un lift privat, care transportă proprietarul direct de la parter la apartamentul său, fără opriri la alte etaje. Mai mult, vilele sunt complet mobilate și utilate, iar mobilierul este realizat în colaborare cu faimoasa marcă auto Aston Martin.
„Fiecare vilă are propriul lift în bloc. Te ia liftul de jos și te duce direct la vila ta, nu se oprește la alte etaje. Sunt complet mobilate și utilate, iar mobila este făcută în colaborare cu cei de la Aston Martin. Au o priveliște de vis, de la etajul 48!”, a explicat Rocsana, impresionată de detaliile de lux ale acestor proprietăți.
Succesul Rocsanei Marcu în vânzarea acestor vile de lux nu a venit doar din cunoașterea pieței imobiliare, ci și din abilitatea sa de a se conecta cu clienții. Ea a povestit cum a ajuns să vândă una dintre vilele din cer unei cliente pe care a întâlnit-o într-o cafenea din Dubai.
„Eram la micul dejun la o cafenea cunoscută și m-a auzit o doamnă că vorbesc română. A luat de la mine niște apartamente și ne-am împrietenit. După aceea, mi-a spus că și-ar dori o vilă, așa că i-am propus să își cumpere… o vilă în cer! Când a văzut-o, nu i-a venit să creadă!”, a relatat ea.
Aceasta legătură personală și recomandările directe au contribuit la succesul vânzării, demonstrând importanța rețelelor sociale și a recomandărilor în această industrie competitivă.